127 hours

önskar jag att det var kvar så jag kunde få sova ikapp lite innan resan, men det är bara 5h och några minuter kvar tills planet lyfter och tar mig till första mellanlandningen i Amsterdam. Den långa resan över Atlanten sen har jag hört är svår att sova på - det finns ju massa filmer och spel att underhålla sig med (ni som känner mig vet ju att jag är lite svag för det där med film).
Inte för att det är särskilt intressant, men jag packade klart för sisådär 1h sedan - JAG! ha, börjar känna mig som Fiffi, hoppas bara jag har samma förmåga att få med mig allt trots sista minuten-hetsen..
Ska försöka fixa lite med bloggens design men kan inte lova något, jag är mycket bättre på att läsa bloggar än på att skriva själv, nu ville jag mest meddela att jag snart lämnar Sverige - vi ses 2012!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0