Beer pong!

Glömde ju skriva om the beer pong! De flesta gick tillbaka till skolan vid 22-tiden och då var det bara vi fyra svenskar och de amerikanska grannarna och deras vänner kvar (kinesen låg nog och sov sedan länge). Vi gick in till grannarna där de ställt upp för att spela beer pong. Ni som känner mig vet ju hur jag älskar att tävla (och vinna) så ni kan ju tänka er hur jag verkligen gick in för det här. Jag ville inte sluta innan jag vann så vi fick spela några gånger! Askul! Det här är ett spel jag definitivt kommer ta med mig hem till Sverige! I mataffärerna vid alkholgångarna har de till och med röda (och blåa) plastmuggar i ett ställ, och under muggarna ligger förpackningar med pingisbollar. Ska ta kort på det så får ni se hur det ser ut.

Kommentarer
Postat av: Fae¨¨

F

2011-08-28 @ 21:39:42
Postat av: Farmor

Tack för hälsningen på födelsedagen. Pappa har nu visat din blogg för mig, så nu vet jag hur du har det, verkar som att du har det bra! Farfar och jag skall ut och se oss omkring i världen i morgon. (Bussresa till Falköping ;-) , hoppas på bättre väder än vad som varit i helgen ( regn och blåst!)

Önskar dig all tgott - kram / Farmor

2011-08-28 @ 21:44:51
Postat av: Erica

Gud, de ser ju ut som du har de helt underbart, va gött!! Redan handlat ihjäl dej? ;) Njut på!!! Puss

2011-08-29 @ 19:31:37
Postat av: vivi ann

Nu börjar det likna nåt. Jätteroligt med alla bilder

Känns som att vara där. Rött är tydligen din färg. Har Du hört att mormor och morfar har varit med om en älgolycka. Allt gick bra förutom för älgen!!

Slut och kram!

2011-08-29 @ 22:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0