Neeeeej!

Det som inte får hända har hänt! Jag pratar såklart om att Sephora tagit bort sitt egna märke ur sortimentet (Iaf här i Sacramento, någon som vet mer?)! Alla body lotions och shower cremes är borta... Mitt hjärta blöder! Alla som känner mig någorlunda vet ju hur besatt jag är.. Det var ju meningen att jag skulle utöka min samling nu när jag äntligen bor i ett land med Sephora.. Vad ska jag ta mig till? Fick ta en tröstshoppingtur till Body Shop och köpa något som jag åtminstone haft förr... Det var ju sephoras créme brulée och guava passion jag ville ha.. Jag känner mig så naken utan dom, rädd... exposed...




Kommentarer
Postat av: mamma

Då slänger jag inte de som står här hemma..... Får de ingen ersättare, förresten?

Kram!

2011-08-24 @ 19:10:01
Postat av: Johanna

nej, dom ska verkligen inte slängas! jag har packat ner några också för att de ej ska ta slut (det är ju inte folktomt på min och fiffis våning anar jag? :P ) de hade andra märken men det kändes dumt att köpa när jag visste så exakt vad jag ville ha.. (du ser, jag börjar tänka vuxet!)

2011-08-24 @ 20:51:48
Postat av: lillsis

haha shit vilken tur, var sååå nära på att slänga alla slattar från din utställning i vardasgrummet.. idag!!!!

2011-08-24 @ 21:37:41
Postat av: madde

vet hur upprörd jag också blev när jag upptäckte detta i somras?! borde att sagt det till dig... men jag lyxade till det på creme bruleé från philosphy, sjukt mycket dyrare (typ 18 dollar) men satan den lukar också gott :) hoppas allt är bra med dig, puss

2011-08-25 @ 08:22:37
Postat av: polacken

fanns massa i Marbella?

konstigt ;)

2011-08-30 @ 08:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0