No need to worry!

Min käre far påpekade i ett omtänksamt mail att det nog inte vore en så bra idé att lägga upp kontonummer på bloggen, det finns ju konstiga och dumma människor. Jag vill här passa på att lugna er som, med min pappa, oroat sig över mig. Jag har mer mellan öronen än ni kanske tror - jag vill dock meddela att min ton i bland (ganska ofta faktiskt) är åt det mer ironiska och sarkastiska hållet, något som inte alltid är så lätt att urskilja, och speciellt inte i skrift. Ska försöka bli bättre på att inte skriva dumma saker som kan misstolkas (eller tas för idioti). Alltså, det där med kontonummer var inte seriöst. Däremot det där med bidrag. Vid intresse, lämna en kommentar så hugger jag tag i er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0