Nu kör vi!

Första dagen i skolan idag. Efter morgonens träningspass kom jag hem
och kollade lite snabbt på olika kurser och såg att volleybollen började
in 30 min. Skyndade mig iväg för att kolla hur det här med att crasha
klasser funkar. Det var fullt med folk och läraren meddelade att hon
inte tänkte adda någon förrän itidigast onsdag, och att hon då går efter
väntelistan (som jag ju inte är med på, så det blir nog tufft för mig att
få en plats). Skaffade mig iaf ett skåp i omklädningsrummet, och ja -
det ser ut som det gör på film och serier. Jag tror jag satt i iaf 15 min
och försökte klura ut hur jag skulle göra för att få upp mitt lås (ett sån't
där vridlås, inte det lättaste!) - frågade tom hon som hade hand om låsen,
då hade jag fått upp det själv 2ggr innan, men förstod verkligen inte.. Kul
att ha det där och sen inte få upp låset.. Stå efter varje träning och fiffla
med det i en kvart innan jag kommer åt handdukn.. Nu: lunch och göra mig
redo för de andra (två) klasserna jag hoppas på att kunna läsa (har ingen
på schemat idag egentligen). Full fart!

Kommentarer
Postat av: vivi ann

Glömde fråga vad ölpingis är??????

2011-08-29 @ 22:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0