plugg på golvet

Här har ni förresten bilder på hur jag spenderade min gårdagskväll...
.
Köpte med mig mat upp eftersom jag var så hungrig att jag inte
kunde vänta tills jag kommit till DC (vi får använda våra mealpoints
i affären också). Lägg märke till den enorma portion rödkål som
kom med maten.
.
Genomgång av alla kursers syllabus och inskrivning av viktiga datum
i kalendern. Nästan koll på vad som behöver läsas och göras idag...
Jordgubbar och körsbär, filtervatten och nya block.
.
Här har ni min filterflaska! Det ljusblå filtret gör att kranvattnet smakar
bättre (tvivlar på att det har någon annan effekt, men det känns bra -
har hört att kranvattnet smakar lite.. annorlunda, men det är inget jag
tänker på nu iaf).
.
.
Det har förresten tydligen varit "syllabus week" (här i USA särskriver
de nästan allt, och bara ibland - långt ifrån ofta - använder de
bindestreck) den här veckan. Första lektionen går lärarna igenom vad
som kommer under kursen, olika regler, datum, telefonnummer, salar,
litteratur och massa annat - har en syllabus på sju sidor men vanligast
är nog mellan två till fyra sidor... Undrar hur det känns när klasserna
drar igång normalt? Idag har jag iaf ett psykologiprov (dock utan krav
på plugg så jag är inte så stressad - än).

Kommentarer
Postat av: lillsis

Och vem är hjärtat på lördag tillägnat? ;) haha!

(tänk på att jag inte ser svaren här om jag inte går in och kollar - pik till fb!)

2011-09-01 @ 20:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0