Svedala

Det börjar kännas att jag är borta nu.. Har träffat jättehärliga människor här, men jag saknar dom jag känt hela livet (och som känt mig hela livet).. Missförstå mig inte, jag lever drömmen och har det jättebra, lite längtan bara, men jag antar att det är högst naturligt..
Ville mest säga att jag tänker på er där hemma och hoppas det finns dom som skrapar ihop pengar för att komma och hälsa på:)
.
.
Ska förresten (förhoppningsvis) boka resa till Las fucking Vegas i veckan!
Kram från soliga och underbara California!

Kommentarer
Postat av: mormor

Passa på att UPPLEVA - vi här hemma finns kvar och vi tänker på dig. Kramar mormor

2011-08-30 @ 18:24:00
Postat av: mamma

Kram! Skönt att höra att du saknar oss lite - då kanske du inte blir kvar där för evigt! Ha det bra och njut av perioden där!

2011-08-30 @ 20:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0