Fierce!

Okej, så här kommer lite mer bilder från senaste dagarna.
Orkar inte skriva något längre inlägg nu så det blir lite text till varje bild ist.
Enjoy!
Mina nya skor från Aldo. Älskar dom och har dom varje dag. Bra köp!
2 stycken fick följa med hem till frysen...
(Ja, jag har tagit kort på mig själv.) Min nya keps!
Säg hej till Michaela. Hon är tydligen smart och så.
Från Old Sacramento - turen. The American River.
På Walmart fanns det (såklart) en rulltrappa enbart för kundvagnarna.
Frågor på det?
Laser Tag! Barney Stinson dök dock aldrig upp...
Här har ni mitt nya halsband. Och nej, jag har inte gjort det själv.
Och här har ni min nya amerikan. Han heter Chad och ska få följa med hem.
Han luktar fierce.
Lite poolhäng i eftermiddags. Var uppåt 38° så det är ganska
nice att ha en pool 100 meter bort.
Jag gick loss inne på The Hornet Bookstore idag. Bland annat pyjamas (äntligen).
Får ju passa på när jag ändå är här liksom. Synd att skolan inte heter något annat.
Typ Berkeley. Harvard skulle också funka.
Jag spenderade några timmar letandes i förmiddags. Trevligt det där.
Om jag hittade något? Hmm...
Kan väl säga att man inte kan klaga på servicen i provhytten på
Victoria's Secret iaf!
Vad som finns i påsarna får ni se senare! (låter jag som en "riktigt"
bloggare now or what?!)
Min skolhoodie. Skulle gärna leva i den om det inte hade varit för den
stekande solen och de varma 38 graderna.
Det här har jag nog lite mer nytta av här. Det var ju någon som skrattade
åt mig när de fick se mina korta Nike-shorts (neongula och lila) och sa
att jag absolut inte fick ta med mig dom till USA. Well, det gjorde jag inte
så jag fick ju köpa nya i stället. Inte mitt fel.
.
Dags att lukta på min nya hoodie från Abercrombie tills jag somnar!

Kommentarer
Postat av: Lillsis

Jaaa, bättre med bilder! Och de är till och med okej kvalité, men still... Köp en ny kamera! You're worth it!

2011-08-27 @ 11:08:39
Postat av: Linda

Nu känns du som en tvättäkta blogggare i sann blondinbella-anda :D kul o se hur du har det. :D snart är det jul o då är du nästan hemma igen ;) haha pussss

2011-08-27 @ 17:43:35
URL: http://nyel.blogg.se/
Postat av: polacken

du tar många ego-pics....

2011-08-30 @ 08:47:41
Postat av: Johanna

det är massa dagens outfit samlade till ett inlägg ju:P

2011-08-30 @ 16:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0