Poolparty & red cups!

Igår var det poolparty/housewarmingparty hos Micaela och Kristian. Startade vid 14-tiden när det var som varmast så vi började dagen/kvällen inomhus med sällskap av ac:n.
Micaela och Charlie med sina red cups:)
Tony and Charlie på väg till poolen.
Tim och Tony med red cups. Vad är mer amerikanskt än att ha red
cups at a poolparty?
Poolen på Cadillacområdet. Helt okej ändå.
Det kom ut en kines och skrek åt oss att vi bröt mot varenda regel som
finns.. Vi hittade reglerna och nej, vi bröt mot 3, kanske 4.. Några
grannar till Kristian och Micaela var med också och de sa att han varit
på typ alla som använder poolen någon gång och att det bara var att
ignorera. Kinesen påminde mig om min granne i Gbg. Lite trevliga minnen
som flashade upp sådär.. Hon skulle nog inte uppskattat om vi haft en
pool i trädgården, skulle hennes klagomål kanske vara befogade...
Och eftersom jag inte fått någon pik på att jag tar kort på mig själv
framför spegeln (ännu) så tänker jag bjuda på gårdagens outfit:
Ett av köpen från Arden Mall. Klänning från Abercrombie & Fitch. Gillar
den så mycket att jag köpte två, en mörkblå och en korall/rosa. Bra va?
Nu ska jag sätta mig och få ordning på mitt schema.. Måste kolla vilka
klasser jag behöver gå och krasha i veckan.. Usch, ser inte fram emot
det.. Det går i stort sett ut på att prata med läraren och fråga om man
kan få ta dennes klass, trots att den är full. Jag har sett för många
collegefilmer för att inte måla upp ett mardrömsscenario i stil med att jag
kommer in i klassrummet och börjar prata med den som jag tror är professorn,
men som sen visar sig vara en elev och sen skrattar alla åt mig..
wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0