Last Nite

Igår hade vi en liten "sista kvällen med alla på Bisla's"- fest. (Bisla's
är studentpuben som ligger nära campus.) Trevlig kväll men vet inte
riktigt om så många bilder är nödvändiga..
Anny (Taiwan), Mic (swe), Ely (Aussie), jag, Katie (USA).

Jag och Anny - som är en av tjejerna jag delar lägenhet med. De
senaste dagarna har det verkligen gått upp för mig att jag snart ska
åka härifrån. Får lite lätt panik bara jag tänker på det...
Micaela, Sam, jag och Daniel. Samma gäng som tillbringade x antal
timmar i bilen med kvalitetsmusik (läs:inte bara Spice Girls, Backstreet
Boys, Enrique Iglesias m fl) fre-sön. :)
Jag och Micaela, min fantastiska svenska! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0