Pytteliten uppdatering

Vi har det super och leker turister lite här och där. För tillfället är vi
i Carmel (alla älskar det - jag tyckte det var mysigt på sommaren,
men det var ingenting i jämförelse med Clintans gamla by runt jul!).
Ska strax äta frukost och sedan bege oss vidare ner mot Big Sur och
slutligen LA.
Jag och Fiffi när vi besökte Stanford. Campusområdet var så himla
fint. Där skulle jag lätt kunna plugga. Master i California kanske?
Mor och far har kommit! Började San Francisco-besöket med en biltur
nedför Lombard-backen. Finfint!
Här är paret jag och Fiffi för tillfället leder över med 4-0 i set i
fyrmanswist. True story.

Kommentarer
Postat av: Lilian och Thomas Lindahl

Hej på er alla. Vi är så avundsjuka på er. Ni slipper all blåst och regn. Lilian (och jag) längtar efter dig, Christina. Vi behöver dig här hemma. Passa på och njut så du orkar med oss när du kommer hem. GOTT SLUT och GOTT NYTT ÅR. Kramar till er alla från Lilian och Thomas.

2011-12-29 @ 09:23:18
URL: http://finsback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0