Thanksgiving

Fredag-lördag åkte Jag, Mic, Daniel och Sam till San Francisco.
Kristian var också med i bilen ner, hängde med andra vänner efter
ankomst. Vi gick iaf omkring och tittade in shoppingen. Black friday
är för er som inte vet startskottet på julshoppingen i USA. Galet
mycket folk på gatorna. I söndags gjorde vi en liten utflykt. Jag,
Micaela, Daniel och Sam hoppade in i bilen och körde till Chico.
Himla trevligt ställe. Det var väldigt mysigt och fint. Mindre än
Sacramento och campus låg mitt i downtown. Hade gärna spenderat
mer tid här men känner ändå att Sacramento var ett bättre val -
nära till allt!
.
Med risk för att låta både som en gammal tant och ett litet barn så
var det helt fantastiskt att vara ute i naturen igen. Inte för att jag inte
är det här i Sac, men det var liksom ny natur nu. Plus att det spelades
julmusik lite överallt och jag är på väg in i julmode. Som ett barn
dagen innan julafton fast liksom lite hela tiden. Ja, jag är 23 år. Lovar.
Har haft supertur med vädret varje gång i San Fran! Underbar stad!
Den här gången fick jag också möjligheten att köra över Golden Gate
plus se den på nära håll. (Ännu) En USA-dröm som gick i uppfyllelse.
Chaufför.
Jag lekte runt lite på Chicos campus. Jag har också upptäckt att jag
inte kan gå normalt när det ligger löv på marken. De skriker ju nästan
efter att bli uppsparkade i luften!
Som jag sa - jag blev x antal år yngre. Härligt!
Kort sammanfattat så hade jag en alldeles förträfflig Thanksgivinghelg
med vänner i USA. Var lite ensamt på onsdag eftermiddag när jag var
ensam kvar i lägenheten men jag hade tur som tillfälligt fick flytta in
hos Micaela och Kristian (som varit en vecka på Hawaii - varför tänkte
jag inte på att åka dit!?!?!?!?) på Cadillac. Tusen tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0