Välkommen till min nya blogg!


Kommentarer
Postat av: Lilian och Thomas Lindahl

Hej Johanna. Hoppas att resan gick bra. Jag har lovat morsan att jag skall hålla koll på dig nu när du är over ther. Hoppas allt är bra och att det går bra för dig. Jag kommer att läsa din blogg med jämna mellanrum, och hoppas på lite bilder när du fixar kameran. Ha det. Thomas Lindahl (Lilian hälsar)

2011-08-22 @ 11:29:27
URL: http://finsback.blogg.se/
Postat av: Hej Johanna. Jag tycker du är toppen att åka i väg alldeles ensam, lycka tll och var nu rädd om dig. Jag länktar till jag får gå på sjukgymnastik till din gulliga mamma.Kram Lilian Lindahl

2011-08-22 @ 19:55:49
Postat av: Johanna

Hej, vad gulliga ni är! Nu får no följa den andra dottern lite i stället:) Ska försöka få upp lite kort, men har problem med datorns fotoprogram (det går inte att öppna överhuvudtaget) - hoppas det löser sig snart. Ha det bra! Kram Johanna

2011-08-22 @ 20:00:46
Postat av: vivi ann

Ser ut att vara toppen framför allt vädret. Jag åkte från Fiskebäck i strålande solsken igår och lägligt nog regnar det idag. Bra väder att bokföra i.



Kommer att följa din blogg som många andra så det gäller att Du sköter dig. Hej svejs.

2011-08-24 @ 11:33:22
Postat av: vivi ann

Nu vill vi ha fler foton!!

2011-08-26 @ 10:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0