Destination: Las Vegas!

Så, jag spenderade ju torsdag morgon-måndag kväll i Las Vegas.
Här kommer lite noga utvalda bilder från resan. Vi kan lugnt säga att
What happens in Vegas stays in Vegas except from herpes, that shit
will come back with you.
The Strip sedd från helikoptern.
Jag och Charlie lyxade till det och tog en helikoptertur över Grand
Canyon (med upphämtning och lämning på hotellet i limousin). Bara
för att vi kunde liksom. Himla mäktigt. Tur att bolaget ringde och väckte
oss när de väntat på oss i en kvart. Konsekvens av för lite sömn:
några minuters powernap här och där. Ganska dyra sömnminutrar,
men ack så nödvändiga!
Här är jag (eller ja, min skugga). Ganska coolt va?
Mina resekompisar; Jacinta, Charlie och Micaela. My wolves!
Vegas Baby!
Framför Bellagio, innan vattenshowen började (oj, så fint!).
Ja, jag spelade på Alan. Och ja, han lät mig vinna. Sen förlorade jag.
Utanför hotellet jag var mest intresserad av att se: Caesar's Palace!
Kan inte riktigt beskriva hur löjligt lycklig jag kände mig när jag var
utanför, innanför portarna och inne i köpcentrumet där (woah, vilken
syn!) - heaven! Alla som känner till min obsession med film (och då
inte vilken som helst, utan såklart The Hangover och min favorit-one-
man-wolfpack) kanske kan tänka sig hur jag var. Micaela kan nog
intyga lite också.. Det var överlag så himla häftigt att se alla hotell
och The Strip - och så tänkte jag på alla filmer som spelats in där.
Är hos Micaela på Cadillac i detta nu, och vi har precis kollat på film -
What happens in Vegas stays in Vegas - och det var så himla coolt
att se alla ställen och klubbar de var på och känna igen sig - Där var
ju vi!!!
.
Vegas var helt obeskrivligt bra. Verkligen som man tänker sig att det ska
vara. Och ännu bättre. Vilket ställe! Mitt i öknen. Bara en klump med
massa fest, glamour, lyx och margarita! Ett ställe jag hoppas många
kommer till någon gång. Väldigt speciellt, väldigt annorlunda men
framförallt väldigt underbart! Nu ska vi planera Thanksgiving här! xx

Kommentarer
Postat av: mormor o morfar

Bilder TALAR verkligen om hur du mår.

Kramar mormor och morfar

2011-11-24 @ 12:10:27
Postat av: Anonym

Helikopter över Grand Canyon = avundsjuk!!! //P

2011-11-24 @ 16:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0