Ännu mer paket! :)

Igår efter pannkakskvällen (som jag hoppas få bilder från snart) kom jag upp till min lägenhet och där väntade en röd lapp som annonserade att jag fått paket. Snabbt ner igen till lobbyn för att hämta ut mitt paket. Gissa hur överlycklig jag blev när jag fick se innehållet? "Min" deoderant x 2, Marabou x 2, minihårsnoddar x 2, Ahlgrens bilar och ett brev från mormor! :) Vi slängde ihop en liten impulsiv roomie-night sådär vid midnatt och kalasade på både svenskt, amerikanskt, taiwanesiskt och japanskt godis! Sharing is caring. Megs snacks från Japan var så gott! Som japanmix fast bara dom goda bitarna (och bara jordnötter). Såg ut som små maskar.. Inte så tasty syn, men smaken! Mmm! Något starkare än japanmixen hemma - yummie! Inväntar besök till Japantown/the Asien market!
Godis från Amerika är sötare än sötast (Amys kommentar till djungelvrål var "godis som inte är sött?!" dom har f ö röd laktrits här, måste jag prova någon gång) och godis från Taiwan smakar inte mycket (varför äta om det inte smakar något?). TACK TACK TACK världens bästa mormor och morfar! Ni gjorde min kväll ännu bättre! :)

Kommentarer
Postat av: mormor o morfar

Bra att världens bästa Johanna gillade paketen!

Mormor o morfar

2011-10-08 @ 13:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0