Presenter!

Har ju helt glömt  bort att visa vad som trillat in med jämna mellanrum
efter min födelsedag! Fina vänner som skickar paket med födelsedags-
presenter! De jättefina örhängena hade jag med till SF och vet att jag
la dom på ett bra ställe så de inte skulle bli förstörda, men gissa vem
som inte kan hitta dom nu? Blir så arg på mig själv! Jag vet ju att de
är någonstans, gäller bara att lista ut vart och i vilken väska eller
plånbok.. Har redan upplevt två dagar när jag velat ha dom till min
outfit men inte hittat dom så jag kommer nog snart att ha vänt hela
mitt stora rum uppochner. Jag SKA hitta dom!
Tusen tack Sanna, Vicki och Karina! <3 <3 <3

Kommentarer
Postat av: vicki

<3

2011-10-10 @ 09:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0