Min dag i bilder

Min dag i bilder:
På väg till biluthyrningen.
Efter en frukost på Starbuck's shoppade vi loss på Target (äntligen
är min kyl och fruktskål välfyllda igen!) - titta vad jag hittade mormor! :)
En tripp till IKEA! Gjorde min dag, haha! Kände mig löjligt hemma
bland alla svenska namn och välbekanta miljöer! Fyllde en hel blå
kasse med knäckebröd, marabou, bilar, pepparkakor, glögg (!) och
skorpor. Och lite pynt (bl a en liten julbock och annat julpynt -vet ju
inte om jag kommer till IKEA igen...)!

Lunch på Chipotle - såå god mexikansk mat! Meat!!
Lauren gillade också IKEA.
Inte min plånbok..
Och vi träffade en glad dam som shoppade med vagnen full med hundar -
himla fräcka!
OCH jag körde bil! Äntligen! Det var så kul att köra igen! Dock försvann
nyhetens behag snabbt - automat, hallå? Man behövde ju inte göra
något förtom att gasa och bromsa? Känslan av frihet var dock himla
nice:)
Köpte en ballong - ääälskar den! haha!
.
Imorgon är det (äntligen) dags för football!! Ser verkligen fram emot
det! Ska bli så kul! Och jag har hittat en som älskar filmen White Chicks
lika mycket som jag (och Elin)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0