Vin i glas ska det va!

Häromdagen (i fredags) firade vi att det var helg med lite vin. Efter
det gick vi till gymmet och spelade racketball. Det var kul.
Meg fyllde 21 år i torsdags så hon fick vin i en red cup! (nu har jag
dock - äntligen - köpt riktiga glas! Blir ännu godare att dricka vin,
vatten och juice nu!)
Fredag morgon köpte jag också ägg som jag cyklade till Kristian och
Micaela och kokade. Drömmen! 12 ägg fanns från början i min del
av kylskåpet. Nu har jag ett kvar. Vet inte om jag vågar äta det, men
misstänker att det slinker ner till frukost imorgon.. Eller kan det ha
blivit dåligt by then? Mina knäckebröd tog iofs slut i morse, så kanske
inte så sugen på ägg längre.. Måste köpa mer swedish crispbread!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu börjar det att likna nå´t - tack för bildern/text //P

2011-10-05 @ 13:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0