Blandad kompott

Bild från Bislas (inte helt hundra på stavningen där...) från förra veckan.
Jag, Tony, Karl och Tom. Och lite öl och drinkar. Trevligt som det ska va!
Några av AMC:s RA:s; Joel, Vince och Jared. Joel är min RA. Ser ut
som en gosig björn!
America-style!
In n' Out. Yumm-iiie! En av de bättre hamburgarna jag ätit tror jag.
.
Nu ska jag försöka sova. Min vägg-i-vägg-roomie (alla vet väl vid det
här laget att jag har ett eget rum?) har skaffat Skype och pratar med
sin familj, tyvärr lite för högt.. Föredrar ändå att ha hörlurar med
någon podcast i öronen när jag ska sova. Monotont ljud har en lugnande
effekt - vilket påminner mig om dagens föreläsning. Jag hade psykologi,
vilket jag tycker är intressant men jag var så himla trött att jag satt och
blundade lite då och då (läs: hade problem att hålla ögonen öppna) när
jag plötsligt hoppade till - hade somnat och huvudet hade tippat bakåt.
Tur att jag satt näst längst bak i salen! Nu är jag ganska säker på att
det inte var så många som såg mig. Max 10 pers. Eller kanske 20...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0