Blandade bilder

Förfest i Sverige genom Skype. Fina ansikten som jag saknat dagligen.
Skolans football field. Ganska imponerande, ska bli kul att se en match och
se läktarna fulla av folk!
Utsikt över planen från parkeringshuset bredvid. Samma parkeringshus
som jag tillbringade min lördagsmorgon i.
Dess härliga trappor. Spring, hopp och utfall blandades med sick-sack,
sidled och andra fotarbetsövningar. Trevlig start på dagen!
Världens bästa pappa!
Den här mannen fick jag ett samtal från häromdagen. Han och mamma
skulle sova, jag hängde vid poolen och solade, både kontraster och
tidsskillnader...
.
Det här kortet får mig att tänka på sommar, båten, Lysekil, vattenskidor
och världens bästa familj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0