(E)pic.

Yours truly.
Jacinta och Charlie med vår delicious Sacramentopizza (med champinjoner
och svart oliver. ha!).
Micaela valde en något annorlunda pizza. Carl Sune med typ Brieost och
köttbullar. Spännande val! Jag kanske låter lite skpetisk, men fick höra att
den var mycket god. Jag har ju lärt mig att inte säga något om andras val
av mat så därför gör jag inte det (inte för att jag skulle säga något om det
här, men jag har ju mina åsikter om vissa maträtter, typ fiskbullar). Är man
tyst så säger man inget, och säger man något så tystnar man efter ett tag
och går därifrån.
Girls night out med middag och cocktails innan killarna mötte upp oss
på District 30 (Mr Dirty).
Lägg märke till att jag dricker en öl. Vad säger ni nu då?! Jag lär mig sakta
men säkert.
Tillskott av Tom och två tjejer från Ungern (på utbyte).
Killen till höger, Tamas (också från Ungern) har jag tänkt ska få lära mig
ett av mina livsmål - att surfa! Hoppas det kan styras upp någon helg,
vill verkligen försöka lära mig det där med att balansera på en bräda på
vatten. Och man ser ju sjukt cool ut om man lyckas också - tänker mig att
jag skulle kunna vara med i nästa stora surffilm efter några timmar på en
bräda, eller? Todo es posible, nada es seguro som en vis man
i Chile en gång sa.
Micaela har den där svenska superbrännan. Jobbar på det liksom.
Helan och halvan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0