friday I'm in love

I fredags åkte vi med några RA:s (Jared, Joel och Vince) och Jareds kompis Kelli till det stora shoppingcentrumet Roseville. Vi var där ca fyra timmar och hann med ungefär lika många affärer, så såg inte närheten av hela mallet. En del av köpcentrumet brann dock ner förra året så de håller på och bygger upp det igen – nyinvigning i början av oktober. Jag fick tag på några fina födelsedagspresenter till mig själv (tänkte att någon kanske behövde lite hjälp?). Jag kan motivera min shopping med att jag inte packat riktigt rätt eller fått med mig allt jag behöver. Okej?

.

Himla kul att åka med amerikanerna:) Efter shoppingen åkte vi förbi In n’ Out. MMM! Godaste hamburgaren!

Håll till godo - bilder kommer så fort internetanslutningen är stabilare!

.

 

När vi kom tillbaka dumpade vi våra shoppingpåsar på campus, sen hämtade Kelli upp mig och Charlie och så åkte vi till Micaela för en tjejkväll (Kristian är i SF över helgen). Himla trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0