Friday night

I fredags följde jag med några vänner hem till Rita (UK) som flyttat in
i sin lägenhet (som hon hyr i downtown eller midtown, kommer aldrig
ihåg skillnaden).
Såhär såg verandan ut. Mysigt och så. Ber om ursäkt för bildkvaliteten,
det var mörkt och min kamera ville inte visa sig från sin bästa sida.
Jag tyckte spisen var fin. Vet inte om jag tycker det egentligen eller
om det är för att jag i avsaknaden av en egen finner andras mycket
beundransvärda..
Inhandlade lite förnödenheter. (vin och gummibjörnar)
Här skulle man kunna tro att Troy är lite på pickalurven, och det är
han också. Men mest av allt försöker han läsa texten som meddelar
vinets alkoholhalt. Snubben till vänster har typ en egen vingård (eller
hans släkt har en). Tyckte vi skulle ta en sväng dit någongång.

Troy var inte ensam om att leta efter de magiska siffrorna - de syns
inte på kortet (again: förlåt, kamerans ville inte samarbeta), men de
finns där - de är bara väldigt väldigt små. Står bara på flaskan på
grund av regulations.
.
Allt som allt en väldigt trevlig och mysig kväll, sittandes ute på
balkong/verandan (högsta våningen) under bar himmel med stjärnor,
vin, vänner och levande ljus. Var dock redo att åka hem redan strax
efter midnatt då någon (jag!) hade gått upp kl 7 för att träna, men fick
gott finna mig i att hålla ögonen öppna och försöka se vaken ut. Skulle
målat ögon på ögonlocken som i den där reklamen för längesen (tror
det var Moschino?).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0