Kort om veckan

Jag tror inte ni vill höra om allt jag gjort i veckan så jag ska fatta mig kort:
- Jag hade en fantastiskt bra födelsedag. Dagen startade med Skype och telefonsamtal hemifrån. Mycket kärlek på internet och genom sms/samtal. Sol. Lunch med Charlie på Burritostället på campus. Gott. Vänner. Fin middag med fina drinkar. Cheesecake. En katastrofalt misslyckad fratfest (men kul för att det var så dåligt, och vi kände oss så gamla), nerstängt av polisen. Nattligt häng i MPR med macka, prat och spel.
- Dagen efter min födelsedag var det en av mina roomiesars födelsedag. 21 år = Johanna fixar drink till lunchen. Kvällen blev en mycket bättre fratfest. Avslutades på toppensätt: notis om paket. Vad det var? Mina efterlängtade nagellack. Jag är nu lycklig ägare till (ytterligare) 9 stycken fina lack.
- Idag har vi åkt till DownTown och MidTown och lekt turister med kamerorna i högsta hugg. Capitol Building, gått omkring i solen och köpt frozen yoghurt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0