Labor Day pt. 2

Under eftermiddagen åkte jag, Charlie, Jacinta och Micaela till Arden Mall för att kolla in reorna. Tyckte minsann inte det var någon speciell rea-anda! Ser fram emot Black Friday (eller är det Monday?) - hoppas verkligen att det är bättre. Jag kom i alla fall inte hem tomhänt (vad hade ni väntat er liksom?). Ett par svarta pumps - blir monsterlång i dom! - och två mindre handväskor (för att skona mina axlar lite - jag älskar verkligen Marc och skulle kunna använda honom hela tiden, men ibland har jag en tendens att packa ner lite för mycket och då blir det lite tungt - speciellt om jag har väskan hela dagen och kvällen - plus att jag inte vill tappa bort mina kära ägodel när jag är ute på vissa äventyr). Köpte också några mindre ljus och "luktkakor" på Yankee candle så nu luktar mitt rum mycket mycket gott. Det är nog dock dags att städa i veckan. Har bott här lite mer än två veckor så börjar liksom bli dags att fräscha till stället lite.
.
På tal om två veckor - på onsdag var det tre veckor sedan jag åkte till USA! Tiden går så fruktansvärt fort och jag trivs bara bättre och bättre hela tiden! Vill inte att tiden ska flyga iväg som den gör, njuter av varje sekund! Jag njöt speciellt mycket av middagen på The Cheesecake Factory efter Arden mall förut. Cheeseburgare med cheesecake till efterrätt. Jag har dock större delen av kakan i en doggybag i kylskåpet. Löjligt stor. Ska fixa bilder så ni kan se själva.
.
Sitter också i valet och kvalet om jag ska gå över till att lägga upp bilder på Facebook... Kommer såklart fortsätta med en del bilder här så de som ej har fb får se, men det går så mycket snabbare på fb (inte för att jag lagt upp andra bilder än de från min mobil innan, men det är vad folk säger). Mina exchange-vänner får då också chans att titta på dom. Får se hur det blir med den saken. Nu ska jag i alla fall sova så jag orkar upp i tid i morgon - har trots allt fortfarande 110 sidor om "Movie made America" kvar att läsa. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0