Meer

En av de bättre födelsedagspresenterna! Sitter fint upphängd på väggen
över sängen. (För att ni ska få en uppfattning om storleken: 1,5 x 1 m.)
Måste ta lite närbilder så ni får se bilderna, jag är ju både sjöjungfru,
viking och en hooters-tjej! Och dom har snappat upp det här med att
jag knaprar morötter för jämnan.
Middagssällskapet på min födelsedag (4 som kom lite senare). Himla
fin kväll!
Lauren, Charlie, jag och Ely (vars mamma hade skickat två egengjorda
armband till mig, för att hon tycker om svenskar och utbytesstudenter!).
Fratfesten vi var på efteråt var inte så himla ball. Faktum är att det
nog kan ha varit den sämsta festen sedan vi kom till USA, det var vi
nog alla eniga om (40min väntan i baren på en drink som smakade blä,
alkohol som tog slut, red cups som tog slut, blött överallt, ouppmärksam
personal, minderåriga, alldeles för korta kjolar, fylla, tjejer som faktiskt
spydde på golvet några meter ifrån oss, värmeslag, gammal/igenstängd
lokal, svinigt folk osv). Jag är ändå glad att vi gick och upplevde det -
och dessutom gjorde det roligt ändå! Som sagt (även om det kanske
inte framgår här) så hade jag en sjukt bra kväll!
Charlie, Queenie och jag kvällen efter - dags för ny fratfest. Denna var
1000ggr bättre, och då var det inte ens en jättebra fest. Kanske 3 av 5.
Kanske. Det var i alla fall trevligt att förfesta hemma hos Kelli innan.

Kommentarer
Postat av: Linda

Uppdatering porfa! En annan vill ju läsa om ditt spännande liv ju! Saknar dig snyggo!

Pusss

Ps. skype snart?

Una mas Puss

2011-09-21 @ 07:51:14
URL: http://nyel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0