Napa

Hej hopp! Varit en heldag i Napa idag. Jättefint och fina vingårdar (och okej, väldig gott vin)!
Igår köpte jag mig en födelsedagspresent från min familj, blev ett par raybans (ihopvikbara, väldigt retro;p ). Väldigt nöjd. Kom väldigt bra till pass idag också (efter 3h sömn) - hjälper förhoppningsvis mot mina röda ögon också! Nu är vi på väg tillbaka till San Fran (wifi på båten underlättar, pengarna på kortet började tryta;p ).  Puss!
Just det, såg precis mitt resultat från psykologiprovet också; 88% vilket jag är himla nöjd med:)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Bra jobbat med psykologin och roligt att du köpt present från oss.

Kram på dig!

2011-09-26 @ 14:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0