Pjuh!

Har precis gjort ett online quiz till en av mina kurser. Hujjeda mig! Hade 15 min på mig på 6 frågor och allt (såklart) på engelska, behöver jag säga att jag var nervös? Det kändes som när jag gjorde teoriprovet på Vägverket - tjutet i öronen, mjölksyran i låren, tankarnas fart... Himla skönt att det är över så jag kan ta helg!
.
Skulle egentligen haft en liten bbq bort på Cadillac hos Kristian och Micaela, men har blivit lite ändrade planer. Micaela följde med Charlie och Jacinta på ett sororitymöte. Eftersom jag ej kunnat se filmen jag behövde se innan quizzet hemma var jag tvungen att se den på biblioteket, för att sen gå hem och läsa på inför testet. Var nära att skjuta upp det, men himla tur att jag inte gjorde det, då jag fick veta att de var tvungna att stanna kvar på mötet till kl 23 (då hade jag haft en timme på mig att se 25 min film, läsa en artikel, en recension och x antal sidor i en bok + ta 15-minutersquizzet). Lite tråkigt dock eftersom man var tvungen att vara med idag om man vill vara med resten av veckan.. Jaja, hittar nog andra saker att roa mig med:) Ni som känner mig extra väl vet ju dock hur jag blir när planerna ändras samma dag...
.
Anyhow! I kväll ska jag i stället iväg med min ena roomie och några andra exchangare, hem till en britt som precis flyttat in i sin lägenhet. Ska bli trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0