Polskiilove!

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN MIN FINA! Oj, vad jag saknar dig och alla
påhitt, skratt, shoppingturer, matlagningstimmar, tentaplugg, klipphäng,
krabbfiskning, båtturer, förfester, rosétimmar, fester, efterfester, sms,
hemligheter, sushiluncher, bibliotekstimmar, bilturer, dela-musik-timmar,
Lysekilsbesök, Karin Boye, Citronvodka, bananlax, klackar, tidiga mornar,
VIP-besök, djurmys, "konserter", tårar, nattmackor, matsäcksdelning -
kan fortsätta tills ingen orkar läsa eller slutar för att de inte förstår!
.
Ha en alldeles förträfflig födelsedag i Polen med mami&papi - mitt grattis
kommer antagligen både för tidigt och för sent - men ändå: GRATTIS!
Idag är det din dag och jag ska försöka få tag på en Ben&Jerry och äta
för dig! SAKNAR DIG VÄNNEN! BIG LOVE! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0