Såhär gör vi

Söndag innebär att jag måste läsa ikapp. Det är Labour day här på måndag, så campus är stängt och vi är lediga från lektionerna (jag har bara en på måndagar men ändå) och reorna startar! (Jag känner mig dock ganska mätt på shopping, men behöver ett bättre torrschampo och en adapter.) Måndag innebär också att jag (äntligen!) ska få spela av mig lite! Går förbi alla bollsportsplaner och dreglar! Har dock fått med mig Troy så måndag innebär en första match i raquetball (typ squash). Fortsättning följer..

ska skriva lite mer dateljerat vad som hänt senaste dagarna, men tar det i rätt ordning (efter det här inlägget då) för er skull. Bilder är för tillfället lite problematiskt men hoppas på bättre anslutnig snart.. kanske kan låna en roomies sladd, ska kolla i kväll. God natt till er, nu drar jag till poolen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0