snabbis

Hej hopp! Jag vet att jag är sämst på att uppdatera, men har fullt upp - och det borde ni väl vara glada över att höra? San Fran var fantastiskt men blev tyvärr sjuk efter det.. har gått med förkylning och feber (som äntligen håller på att försvinna) samtidigt som jag inte velat missa någon skolan eftersom jag har två prov imorgon (i ekonomi, och jag fattar ungefär 40%.. känns sådär).. Jag är ju inte här för att vara en a-student, men det är svårt att släppa tankarna på att allt annat är ett misslyckande.. Jag vänjer mig nog snart - går ju inte att vara bäst på allt här borta! dessutom spelar det ingen roll vad för betyg jag får här borta så länge jag får godkänt (och det är väl det som oroar mig i ekonomikurserna faktiskt... :S) eftersom det ändå bara blir U eller G hemma.. Imorgon efter proven och dagens tredje och sista lektion ska jag förhoppningsvis på open gym med volleybollklubben och efter det är det dags för filmvisning på campus - Hangover pt 2! har planer på att se 1.an innan, men tror jag prioriterar volleybollen och ansluter till de andra under första filmen någon gång (jag kan ju ändå alla repliker utantill:P).
Nu ska jag iväg och boka LAS fucking VEGAS! (som i hanover 1, haha!)! i november bär det av tors-mån!
.
håll tummarna för mig imorgon!

Kommentarer
Postat av: mamma

Håller tummarna för dig och njut efteråt!

Kram

2011-09-29 @ 22:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0