Update

I torsdags var vi på poolparty borta vid The Lofts – ett komplex där många studenter som inte vill bo på campus men ändå lite studentlivaktigt bor. Jättefräscht, men med loft menar de verkligen loft – enda rummet är ett rum är toaletten, resten är open space. Det var en fraternity som ordnade festen så jag är mitt uppe i min collegefilm;)

.

Efter poolpartyt gick vi till en bar i närheten, Bislas – lite som en studentbar med schyssta priser och vattenpipa. Trevligt för dom som gillar det, jag är gärna utan det där med vattenpipa och cigaretter. Håller mig till en drink eller två i stället. (Oroa er inte mamma och pappa – jag håller mig lugn och ordningsam.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0